Såhär bloggades det om goodiebagen - del 1

        Tid: 12:01:43 Datum: 2010-02-23



Såhär tyckte några bloggerskor om parfymen från The Body Shop.



"Jag har använt Burberry Brit i evigheter nu så det var på tiden att jag hittade en annan parfym att variera lite med. The Body Shops Love Etc har jag blivit förälskad i! Jag vet inte hur jag ska beskriva doften men om kärlek hade en doft så hade den doftat som denna lilla flaska."

Isabella Löwengrip.

"Jag har hittat en ny favoritparfym. Vi fick den i goodiebagen på Angelicas och Therese bloggmiddag(tack!) förra året. Jag kände knappt till att the Body Shop gjorde parfym så jag lät den bara stå. Men eftersom falskan är liten och praktisk slängde jag ner den i necessären när jag skulle hem till Malmö över julen. Nu är jag helt fast! Jag måste även berömma The Body Shop för det snittsiga namnet, Love etc, och för att de har tillverkat den första parfymen på ekologisk alkohol, Well done!"

Linn Herbertsson.

 

          |KATEGORI » Goodiebagsen | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0